Бухгалтер і комп'ютер.Субота, 20.10.2018, 11:14

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Статті | Вхід
Меню сайту

Категорії каталога
Бухгалтер і комп'ютер [8]
Все що потрібно бухгалтерам для роботи за комп'ютером
Програмування на 1С [9]
Все що стосується програмування бухгалтерських програм "1С" версій 7.7 і 8.1.

Друзі сайту

Головна » Статті » Бухгалтер і комп'ютер


Порядок (безкоштовної) реєстрації бази персональних даних

Джерела що стосуються реєстрації БПД:

https://rbpd.informjust.ua/ - Власне сам реєстр БПД.

http://www.zpd.gov.ua/ - Офіційний сайт державної служби України з питань захисту персональних даних. (у багатьох браузерах не визначається коректно кодування сторінки , якщо побачите "криве" кодування на сторінці, тоді шукайте по меню Вашого браузера можливість переключитися вручну на кодування "Windows 1251”).


На сторінці цій сторінці є багато вже найчастіших питань по реєстрації БПД, яку навіть час від часу
замітив поновляють так непогано: http://www.zpd.gov.ua/indexDovidkaInfo.html

Перше що порібно, це визначитися які бази потрібно реєструвати. Для цього перечитуєм по максимум інформацію з наведених вище джерел. Як мінімум необхідно реєструвати кадрову базу працівників для якиї підприємство/ФОП нараховує заробітню плату.

• Звичайним способом, через відправку листом на поштову адресу.

Якщо у Вас немає електронного ключа, тоді звичайно що тільки таким способом можливо відправити заяву.
Бланк заяви закачуємо і роздруковуємо з цього офіційного джерела: https://rbpd.informjust.ua/declarant/files/files.aspx
А зразки заповнення, як і адресу куди відправляти рекомендований лист з заявою, ось звідси: http://www.zpd.gov.ua/indexServices.html (Зліва посилання в меню є пункт "Контакти реєстратора")

Хоча в цьому випадку реєстрація не дуже і безкоштовна, адже кожне підприємство повинне оплатити по тарифах УкрПошти за відправку рекомендованого листа...

• Електронним способом

Спочатку створюємо заяву тут https://rbpd.informjust.ua/declarant/declaration/registerdb.aspx?decid=-1
(у форматі xml) заповнюючи як мінімум б всі необхдні поля (помічені зірочкою), далі звичайно що вводимо контрольні символи і тиснем "Сформувати заяву”
і зберігаємо файл заяви собі на компютер. (На всякий випадок зробіть копію отриманого файл заяви xml).

Використовуючи програму Бест-Звіт

Інструкція про порядок накладення підпису наведена у змінах до оновлення від 01/12/2011р.:
http://bestzvit.com.ua/bignews.php?id=887


Використовуючи програму M.E.DOC

Дуже гарно розписано розробниками програми тут з малюнками і покроково:
http://www.me-doc.com.ua/forum/viewtopic.php?f=11&t=887&start=30

Використовуючи програми від MASTERKEY (ІІТ Користувач ЦСК-1)

http://forum.masterkey.ua/index.php?topic=1252.0


На що потрібно звернути увагу:
Після підписання заяви електронним ключем її необхідно відправити використовуючи форму:
https://rbpd.informjust.ua/declarant/declaration/uploaddeclaration.aspx
Де уважно потрібно вказати потрібні файли:
Файл заяви: Тут потрібно вказати НЕПІДПИСАНИЙ файл заяви (Формат xml )
Файл цифрового підпису: Тут ПІДПИСАНИЙ файл заяви (Формат xml )
Файл публічного сертифікату: Публічний сертифікат (Розширення файлу crt ) того ключа яким була підписана заява.



І підбірка лінків, де аналогічні питання розглядаються:
http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=13531
http://news.dtkt.com.ua/show/rus/article/14894.html
http://club.dtkt.com.ua/read.php?13,806278,page=1
http://kadrovik01.com.ua/forum/viewforum.php?f=55
http://kadrovik.ua/forum/247

Категорія: Бухгалтер і комп'ютер | Додав: Admin (06.12.2011)
Переглядів: 14486 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.5/6 |
Всього коментарів: 1
1  
Від 20.12.2012 на формі подачі заяви відбулись зміни: зявились ще два поля, хоча вони не є помічені як обовязкові до заповнення.

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Статистика


Copyright MyCorp © 2018